Reserveringen

Wielerronde van Dordrecht
Zaterdag, 05 September 2020, 08:00

KNWU wedstrijd Ronde van Dordrecht

Gezien de huidige situatie m.b.t. het coronavirus éénmalig op het parcours van DRC De Mol. Arjan Gelderblom, consul KNWU, vindt dit ook een goed idee omdat de wedstrijd dan toch doorgang kan vinden. Er zijn in ons District ook heel veel wedstrijden na 1 juni 2020 al afgelast, hele Westland op Profronde van Wateringen na ligt eruit, alle KNWU wedstrijden die Jan van Arckel mede organiseert liggen eruit, Ster van Berkel, Ronde van Ameide, Giessenburg en ga zo maar door.
Gereserveerd: Baan, Clubhuis, Bestuurskamer

Inloggen